Kas yra Nišiniai kvepalai? – tai kvepalai, kuriuos gamina įmonės, kurios pirmiausia užsiima kvepalų kūrimu, o ne mados namų (dažnai vadinami „dizainerių kvepalais“) ar žinomų žmonių kvepalais („įžymybių kvapai“). Šios įmonės paprastai yra mažesnės nei didžiosios kvepalų įmonės, tokios kaip Coty Inc. , Puig ir Firmenich, bet daugiau nei „nepriklausomos parfumerijos“ linijos, kurios paprastai priklauso ir kurias valdo patys parfumeriai. Tačiau, ypač nuo 2010 m., skirtumas nyksta, nes vis daugiau nišinių kvepalų prekių ženklų perka didesnės patronuojančios korporacijos.
Iš prancūzų kalbos "niche" į lietuvių kalbą išverčiamas tiesiogiai kaip niša (įdubimas), bet nagrinėjant šį žodį giliau, galima suprasti, kad tai daugiau yra kaip neatrasta ir neišbandyta sritis parfumerių amate.
Nišinė parfumerija - tai kvapiųjų medžiagų kūrimo menas, parfumerijos religija ir kvepalų filosofija, kuri gali atsiskleisti įvairiais būdais ant kiekvieno žmogaus odos skirtingai. „Niche“ parfumerijos aromato, buteliuko bei pakuotės pateikimas klientui turim būti labai išskirtinis ir gražus.
Tokių aromatų sudėtyje yra tik natūralios žaliavos (jokių silikonų ar dirbtinių kvapiklių), kurios yra išskirtinės ir riboto kiekio. Dažniausiai parfumeriai kuriant nišinį aromatą nesilaiko visiškai jokių kvepalų gaminimo taisyklių ir įvairiose natose naudoja nesuderinamus ingridientus.
Įdomu yra tai, kad nišiniai aromatai nėra reklamuojami, nes jie nėra skirti didelei auditorijai. Nepaisant viešumos trūkumo, bet kaip ir apie Voldemortą, visi apie juos žino.
Jeigu dar nebandėte nišinių aromatų - tai pats laikas išbandyti! O jeigu jau esate tokių kvepalų mėgėjas - tai pats laikas pasipildyti savo kolekciją!